Flyselskap

Norwegian igjen kåret til verdens beste lavprisselskap på langdistanseruter og Europas beste lavprisselskap

beste lavprisselskap

Flypassasjerer over hele verden har kåret Norwegian til verdens beste lavprisselskap på langdistanseruter for tredje år på rad og Europas beste lavprisselskap for femte år på rad under årets SkyTrax World Airline Awards.

SkyTrax World Airline Awards er den mest prestisjefylte og anerkjente prisutdelingen i flybransjen. Det er passasjerene selv som evaluerer flyselskapene og stemmer frem vinnerne.

– Det betyr veldig mye for alle oss i Norwegian å bli tildelt disse prisene i år igjen. Jeg vil rette en stor takk til våre passasjerer verden over som har stemt på Norwegian. Dette ville aldri vært mulig uten alle de engasjerte medarbeiderne i Norwegian som hver dag tar hånd om våre passasjerer. Det er givende å se at våre splitter nye fly, gode service og lave priser blir verdsatt av våre kunder. Vi skal fortsette å gjøre vårt ytterste for å levere det kundene forventer samtidig som vi ekspanderer videre i Europa, USA og andre deler av verden, sier Norwegians konsernsjef Bjørn Kjos.

Norwegians kommersielle direktør Thomas Ramdahl, styreleder Bjørn Kise og medarbeidere fra Norwegians baser i Paris, Oslo og London tok imot prisene under Paris Air Show i dag.

Norwegian blant de 30 beste i verden

– Norwegian har vært en av de aktørene i World Airline Awards som de siste fem årene har levert stabilt gode resultater. Norwegian har klart å holde en god posisjon blant de andre lavprisaktørene samtidig som selskapet også forbedrer sin posisjon blant de øvrige aktørene. Norwegian er blant de 30 beste flyselskapene i verden. En fantastisk prestasjon for et flyselskap som er i så sterk vekst, sier administrerende direktør av SkyTrax, Edward Plaisted.

Om SkyTrax Awards:

SkyTrax World Airline Awards er den mest prestisjefylte og anerkjente prisutdelingen i flybransjen. Reisende fra hele verden deltar hvert år i verdens største undersøkelse for kundetilfredshet blant flypassasjerer. Over 280 flyselskaper måles i undersøkelsen. Kundene bedømmer alt fra opplevelsen under innsjekk, ombordstigning, setekomfort, renslighet i kabinen, mat, drikke, underholdning og service.