Flyselskap

Lufthansa oppgraderer lounge-tilbudet sitt

Lufthansa oppgraderer

Med et stort antall nye og forbedrede servicetilbud, ønsker Lufthansa å gjøre oppholdet i loungene så hyggelig og underholdende som mulig for sine gjester.

LoungeNet er en plattform som er utelukkende tilgjengelig for loung-gjestene og selvfølgelig gratis. Plattformen er adaptivt, og tilpasser innholdet til den respektives plassering i loungen. I tillegg til generell informasjon om den kommende turen, som for eksempel flyplassinformasjon eller den nåværende flystatusen, tilbyr nettstedet også spesialtilbud fra Lufthansa og andre samarbeidspartnere skreddersydd til den reisende. For eksempel kan Lufthansa gjester laste ned eJournals uten kostnad eller se få tilgang til informasjon om sin status hos Miles & More. I delen «LoungeNet News» informeres gjestene om nye produkter og tilbud i loungen. Ett eksempel er åpning av nye lounger eller tilbud i spa-anlegget.

Denne bildekrusellen krever javaskript.

Lufthansa oppgraderer med LoungeNet

Lufthansa LoungeNet har nylig også blitt en plattform for samarbeidet med yoga-selskapet TINT. Alle gjester har tilgang til yogaavslappingsøvelser via LoungeNet, som er tilpasset forholdene i salongen. Via en lenke kan gjestene se praktiske applikasjonsvideoer og enkelt kopiere øvelsene i en lenestol i salongen. Emner inkluderer nakke og ryggsmerter samt øvelser for å forhindre jetlag. TINTYOGA.com er et flerspråklig yoga nettsted som samler verdens ledende lærere på en enkelt plattform.

I samarbeid med Konica Minolta har Lufthansa tilbudt en gratis utskrift og kopieringstjeneste i alle lounger i Frankfurt og München i flere måneder nå. Lounge gjester kan sende sine dokumenter til print@lh-lounge.de og motta en PIN-kode som de kan starte utskrift på den respektive skriveren i med. Denne tjenesten har vært tilgjengelig i Tyskland siden slutten av november – snart også over hele verden.

En populær måte å slå i hjel ventetiden komfortabelt på er spa i Senator- og First Class-loungene i pir B i Frankfurt. Spaet drives av CHI-MAS-instituttet og tilbyr spesialtilbud for forretningsreisende som ønsker å slappe av og trenger litt «pause». Det inkluderer behandlinger som manikyr, pedikyr, ansiktsbehandlinger og ulike massasjer som varm stein, sport, hode eller tradisjonell thailandsk massasje.